Mindenes

Három kicsi naspolyácska laposra van taposva...

Idén Olaszországba mentünk pihenés céljából. Kocsival elmentünk Livornoig, mivel Pisa a közelben van, elmentünk megnézni a Pisa-i ferdetornyot. Vissza mentünk Livornóba és komppal (MOBY) elmentünk Szardiniába.

A komp 21 óra körül indult. Reggel 7 órakkor volt a leszállás. Lehetett kabint bérelni, de sokan hálózsákban a folyosón, vagy a bárban aludtak.

Szardinia gyönyörű kis sziget. A víz áttetsző kék. De nagyon drága minden. A strandok legtöbbike szabad strand, de parkoló mindig tömve van, úgyhogy ha van a közelben egy, reálisabb gyalog menni, ráadásul a parkoló jegy 12 Euró körül is lehet. Olbiában van egy Auchan a reptér fele. A hétvége felé elmentünk a sziget másik felére, kibéreltünk egy motorcsónakot, gyönyörű öblöket láttunk. Olyankat amiket a szigetről nem lehet megközelíteni a sziklák miatt.

Oldal: Olaszország, Szardínia (Pisa)
Mindenes - © 2008 - 2024 - goldyfej.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.